کسب درامد اینترنتی از سایت های معتبر ایرانی در سایتهای گفته شده ثبت نام کنید واز کسب درامد لذت ببرید

با ثبت نام در سایت مسبی وتبلیغ کالاهای درج شده درسایت با لینک بازاریابی وهمچنین بنر های تبلیغاتی مه به شما میدهد درامد کسب کنید
لینک ثبت نام در سایت مسبی فرصت را از دست ندهید
لطفا ابتدا متن زیر را به دقت مطالعه نموده، سپس فرم پایین صفحه را جهت ثبت نام کامل نمایید.

بازاریابی و کسب درآمد:
شما می توانید در این بخش عضو شده و حساب خود را به صورت کاملا رایگان فعال نمایید و از روشهای ساده زیر، صاحب یک درآمد ایده آل اینترنتی شوید.
1. هر گاه یک مشتری توسط لینک اختصاصی یا لینکهای بازاریابی شما وارد سایت مسبی شود و یک محصول خرید نماید درصدی از قیمت فروش آن محصول (پورسانت محصول) به حساب شما افزوده می شود. مثلا اگر آن محصول 950,000 ریال قیمت داشته باشد و پورسانت آن 5% باشد، بنابراین 47500 ریال به حساب شما افزوده می شود. توضيحات كامل درباره روش كسب درآمد پس از ثبت نام در پنل شخصي شما به شما نشان داده مي شود.
2. به ازای هر آگهی دهنده که به سایت معرفی کنید 50% پورسانت دریافت می نمایید. به عنوان مثال اگر فردی را به سایت معرفی کنید و او با درج یک آگهی، 110,000 ریال به سایت پرداخت کند، 50% آن (55,000 ریال) به حساب شما افزوده می شود.
3. به ازای هر نفر که توسط شما در بخش افزایش ترافیک عضو شود 20% پورسانت دریافت می نمایید. به عنوان مثال اگر فردی را به سایت معرفی کنید و او با ثبت نام در بخش افزایش ترافیک، 152,000 ریال به سایت پرداخت کند، 20% آن (30400 ریال) به حساب شما افزوده می شود.
درخواست واریز به حساب بانکی:
هنگامی که درآمد شما (مبلغ قابل برداشت)، حداقل 150,000 ریال باشد، می توانید در روز های اول و دوم و سوم هر ماه با ورود به سیستم، مبلغ مورد درخواست خود را انتخاب و دکمه مربوطه را کلیک نمایید. حداکثر یک هفته بعد از درخواست، مبلغ انتخاب شده، به حساب بانکی شما واریز می گردد. و مشخصات فیش بانکی به ایمیل شما ارسال می شود. لازم به یادآوری است کلید درخواست واریز به حساب بانکی فقط در روزهای اول و دوم و سوم هر ماه برای کاربرانی که مبلغ قابل برداشت آنها حداقل 150,000 ریال باشد فعال خواهد بود.
پورسانت محصول: درصدی از قیمت فروش محصول میباشد که به فرد بازاریاب (معرف) تعلق می گیرد.
لینک اختصاصی :
جهت معرفی افراد، لینکی به شما داده می شود که تنها متعلق به شماست. شما می توانید آن لینک را با عنوان کسب درآمد آسان، یا خدمات ایده آل اینترنتی ، یا فهرست سایتهای ایرانی یا فروشگاه اینترنتی مسبی و یا نمایش آگهی شما به هزاران بیننده و ... ، در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید و یا آن را برای دیگران ایمیل کنید. کسانی که توسط آن لینک به سایت وارد شوند و اقدام به درج آگهی نمایند یا در بخش افزایش ترافیک ثبت نام نمایند یا اینکه در بخش کسب درآمد عضو شوند، زیر مجموعه شما به حساب می آیند (شما به عنوان معرف آنها خواهید بود). یا چنانچه آن کاربران محصول یا محصولاتی را خرید نمایند پورسانت مریوطه به حساب شما افزوده می شود. لینک اختصاصی از دو بخش تشکیل شده است. بخش اول آدرس سایت masbi می باشد و بخش دوم نام کاربری شما. به عنوان مثال لینک زیر را در نظر بگیرید:
http://www.masbi.com/?rgm=xraytej
xraytej به عنوان نام کاربری و مابقی لینک، آدرس سایت مسبی می باشد. هر گاه کاربری این لینک را کلیک نماید سایت مسبی باز می شود.
الف) اگر آن کاربر محصولی را خرید نماید، پورسانت مربوط به آن محصول به درآمد xraytej افزوده می شود.
ب) اگر آن کاربر در بخش بازاریابی (کسب درآمد) ثبت نام کند و حساب خود را فعال نماید یک نفر به تعداد زیرمجموعه های فعال xraytej افزوده می شود.
ج) اگر آن کاربر به درج آگهی در سایت مسبی بپردازد و مبلغی را به مدیر سایت جهت درج آگهی، پرداخت کند 50% آن مبلغ، به حساب xraytej اضافه خواهد شد و یک نفر به تعداد زیرمجموعه های فعال xraytej افزوده می شود.
د) اگر آن کاربر در بخش افزایش ترافیک ثبت نام کند و مبلغی را به مدیر سایت جهت استفاده از سرویس افزایش ترافیک، پرداخت کند 20% آن مبلغ، به حساب xraytej اضافه خواهد شد و یک نفر به تعداد زیرمجموعه های فعال xraytej افزوده می شود.
در مورد لینک های بازاریابی:
لیست محصولاتی که می توانید بازاریابی نمایید در جدولی به شما نشان داده خواهد شد. شما می توانید لینک مربوط به آن محصولات را در سایت یا وبلاگ خود قرار دهید و چنانچه سایت یا وبلاگ ندارید برای دیگران ایمیل کنید. بدیهی است مشتریانی که توسط این لینکها به سایت مسبی وارد شده و محصولی را خرید نمایند پورسانت مربوطه به درآمد شما افزوده خواهد شد. شما می توانید به انتخاب خودتان یک یا چند محصول را بازاریابی کنید (هر تعداد که دوست دارید). شما قادرید در هر زمان محصولات جدیدی را از لیست زیر برای بازاریابی انتخاب نمایید.کنار هر محصول قیمت و پورسانت آن نوشته شده است. کنار هر محصول لینکی نیز مشاهده می شود که حالت کلی آن لینک به صورت زیر می باشد: http://www.masbi.com/?rgm= user_name &p_id= product_idاین لینک بیانگر آن است که محصولی با کد product_id توسط یک بازاریاب با نام کاربری user_name بازاریابی می شود. مثلا لینک زیر را در نظر بگیرید: http://www.masbi.com/?rgm=xraytej&p_id=1224این لینک بیانگر آن است که محصولی با کد 2412 توسط یک بازاریاب با نام کاربری xraytej بازاریابی می شود. فرض کنید پورسانت این محصول 10% و قیمت آن 100 هزار تومان باشد، شما این لینک را در اینترنت تبلیغ می کنید چنانچه یک مشتری بر این لینک کلیک نماید و وارد بخش خرید آن محصول شود و در نهایت محصول را خرید نماید 10 درصد قیمت آن محصول، یعنی 10 هزار تومان به حساب شما در سایت مسبی افزوده می شود. جالب است بدانید اگر آن مشتری محصول دیگری را نیز انتخاب نماید باز هم شما به عنوان معرف وی ثبت خواهید شد و در صورت خرید از هر محصولی پورسانت به شما تعلق می گیرد. پس مشتری چه با لینک اختصاصی و چه با لینکهای بازاریابی شما وارد سایت مسبی شود شما معرف وی خواهید بود.نکته: هر بازاریاب می تواند چندین لینک بازاریابی داشته باشد که در آن لینک ها، فقط بخش کد محصول متغیر است و مابقی بخشهای لینکها ثابت است. اینکه شما برای چه محصولاتی بازاریابی کنید به عهده خود شماست و قدرت انتخاب دارید. باید بررسی کنید برای چه محصولاتی بهتر می توانید بازاریابی کنید.
اگر صاحب سایت یا وبلاگ هستید فرصت مناسبی برای تبلیغ در اختیار دارید. می توانید با درج لینک و بنر اختصاصی و کد های اختصاصی و لینکهای بازاریابی خود در سایت یا وبلاگتان با عناوین مناسب، اقدام به بازاریابی و فروش محصولات و در نتیجه کسب درآمد نمایید.
مقررات:
1: لطفا در بخش بازاریابی (کسب درآمد) تنها یک بار اقدام به ثبت نام نمایید.
2: کاربرانی که به جای بنرهای سایت مسبی از بنرهای دیگری استفاده نمایند. شناسایی شده و طبق مقررات سایت با آنها برخورد می شود.
3: در صورتیکه کاربری بر خلاف موارد ذکر شده دراین صفحه، عمل نماید (مثلا ثبت نامهای متوالی)، شناسایی شده و طبق مقررات سایت با وی برخورد می شود.
4: با مشاهده سوء استفاده از امکانات سایت، با فرد خاطي طبق مقررات سایت برخورد خواهد شد. ابتدا تذکر و در صورت تکرار، از سایر امکانات سایت محروم خواهد شد.5: لطفا در هنگام ثبت نام در وارد كردن آدرس ایمیل، دقت كنيد.
لینک ثبت نام کلیک کنید

0 comments:

Post a Comment